مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 10:402020-01-29بين الملل

مقامات لبنان| «معامله قرن» تداعی کننده اشغال فلسطین در سال 1948 است


مقامات و جریان های مختلف لبنان اعلام کردند، «معامله قرن» سالروز اشغال فلسطین را دوباره زنده کرد و لبنانی ها «شاهد دروغین» در مراسم اعدام جدید فلسطینی ها نخواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دفتر نبیه بری رییس پارلمان لبنان در واکنش به رونمایی از طرح معامله قرن به دست آمریکا بیانیه ای صادر و به این طرح به شدت واکنش نشان داد.

بر اساس گزارش وبگاه النشره ، در این بیانیه آمده است: معامله قرن آخرین آرزوی باقی مانده فلسطینی برای ایجاد دولت مستقل با مرکزیت قدس شریف را از بین برد، این طرح، رشوه ای برای فروش حقوق، حاکمیت، کرامت و سرزمین عربی فلسطینی با مال عربی است .

در این بیانیه تأکید شد: لبنان و لبنانی ها به شاهد دروغین در مراسم اعدام جدید ملت فلسطین، حقوق مشروع آن و در مقدمه آنها حق بازگشت تبدیل نخواهد شد .

نبیه بری در پایان بر ضرورت وحدت ملی و مقاومت به عنوان تنها گزینه برای آزادی اراضی اشغالی تأکید کرد و گفت، لبنان شریک فروش فلسطین نخواهد شد.

تماس تلفنی عباس و میشل عون میشل عون رییس جمهور لبنان با محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین تماسی تلفنی برقرار کرد.

بر اساس گزارش النشره ، عون در این تماس بر همبستگی سران و ملت لبنان با فلسطینی ها در مقابله با تحولات مربوط به معامله قرن تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقامات لبنان| «معامله قرن» تداعی کننده اشغال فلسطین در سال 1948 است

مقامات لبنان| «معامله قرن» تداعی کننده اشغال فلسطین در سال 1948 است